اعدام جوان ۳۲ ساله ۱۵ ساعت دیگر| رئیس قوه قضائیه جهت اطلاع - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اعدام جوان ۳۲ ساله ۱۵ ساعت دیگر| رئیس قوه قضائیه جهت اطلاع

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: فردی به نام علی فولادی در ماه مبارک رمضان ۱۳۸۴ به اتهام قتل در یکی از محلات شهر اندیمشک دستگیر و محاکمه می شود.

به گفته زهره فولادی خواهر قاتل، خانواده او مدعی هستند علی در محل حادثه نبوده و این قتل یک تصویه حساب ناموسی بوده است. اما خانواده مقتول شهود زیادی را به دادگاه آورده تا ثابت کنند علی فولادی در این ماجرا دست داشته است و بالاخره حکم اعدام او با رای قاضی صادر می شود.

حالا پس از ۱۲ سال علی فولادی ۳۲ ساله صبح روز شنبه اعدام می شود اما آنچه حائز اهمیت است اینکه یکی از شهود رسما شهادت خود را پس گرفته است. با این حال ستاد قوه قضائیه و دیوانعالی گفته اند حکم اعدام اجرا می شود.

کسایی زاده نوشت که با فردی به نام آقای دینیاری وکیل اول علی فولادی تماس گرفته اما این وکیل دادگستری با برخورد نه چندان مناسب گفته که به شما ارتباطی ندارد و من پاسخی به شما نمی دهم.

حالا فردی به نام آقای جنتی وکیل فعلی پرونده هم در دسترس نیست. خانواده علی فولادی وداع آخر را با فرزندشان انجام دادند اما یک جای شبهه وجود دارد و آن اینکه چون حکم بر اساس قسامه انجام شده و یک نفر قسم خود را پس گرفته چطور باز این حکم اجرا می شود؟

مسئولان قوه قضائیه می توانند از طریق شماره پرونده ۸۷۰۹۹۸۶۱۲۱۱۰۰۱۳۳ شماره بایگانی ۹۹۰۲۳۲۴ پیگیری کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false