اخبار برفی/آخرین جزئیات هوا و ترافیک جاده های کشور - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، همراه با بارش باران در هفته دوم بهمن ماه محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور اعمال شد و سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوا را در چند روز آینده اعلام کرد:

وضعیت هوای کشور در پی بارش برف در روز پنجشنبه(متن خبر)

جمعه کولاک برف در شمال شرق و برخی مناطق شرقی کشور به ویژه در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رخ می دهد و این سامانه روز شنبه از کشور خارج خواهد شد. کاهش دما روز جمعه در نیمه شرقی کشور حدود  5 تا 10 درجه سلسیوس پیش بینی شده است و انتظار می رود هوای سرد تا اوایل هفته آینده در کشور ماندگار باشد.

13:30دربرخی محورهای استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، سمنان، قزوین، همدان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش برف و در برخی ازمحورهای استان های اصفهان، خراسان های رضوی و شمالی، کرمان، مازندران و گلستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی وهرمزگان بارش باران راشاهد هستیم.

12:30 در استان های اردبیل-آذربایجان شرقی، محور سرچم-اردبیل که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود ،با تلاش عوامل راهداری بازگشایی گردید.

11:50 در محور قزوین – رشت، محدوده های دودهه، کوهین، لوشان، منجیل رستم آباد پیش بینی باران، رگبارهای برف تا ساعت 18:00 ادامه دارد و برودت دما به 2 درجه زیر صفر می رسد.

11:00 استان های البرز و مازندران، محور کندوان که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی گردید.

10:00 استان آذربایجان غربی، محور ارومیه-سلماس-خوی که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی گردید.

 9:57 سطوح پروازی در این فرودگاه آماده پذیرش پروازها طبق برنامه های زمانبندی شده است و پروازهای خروجی به شرط مساعد بودن شرایط فرودگاه مقصد بدون تاخیر انجام می شود.

9:10 مداخلات جوی به صورت بارش برف در اغلب استان ها از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران، مازندران، قزوین مشاهده  می شود. همچنین بارش باران در خراسان جنوبی،استان کرمان و فارس هم دیده می شود.

9:00 تمام ادارات رشت با دو ساعت تاخیر کار خود را امروز شروع می کنند. تمام محورهای استان خراسان شمالی لغزنده است و فعالیت های فوق برنامه در مدارس اردبیل و مشهد تعطیل هستند.

8:50 با شروع بارش برف و نزولات آسمانی و مه پروازهای فرودگاه مهرآباد به علت دید پایین تا اطلاع ثانوی با تاخیر انجام می شود.

8:11 محورهای رشت – قزوین و فومن – سراوان به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد.

8:32 تردد در مسیرهای کوهستانی خراسان رضوی با زنجیر چرخ میسر است.

7:52 چهار مسیر ارتباطی زنجان بر اثر بارش برف و کولاک شدید بسته شد.

7:00: محورهای مسدود: محور شمشک-دیزین، محور پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان، محور سروآباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور سه راهی پونل در استان گیلان، محور فرعی عشایری سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور کرج-چالوس در استانهای البرز و مازندران

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false