آقای وزیر آموزش و پرورش مرد باش شکایت من را پیگیری کن - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آقای وزیر آموزش و پرورش مرد باش شکایت من را پیگیری کن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر یکی از والدین دانش آموزان مدرسه امید امام ۲ در منطقه ۱۶ تهران از معلمی با ۲۷ سال سابقه کار گفته که فرزندش را در کلاس درس مسخره کرده و روی آن القاب زشتی گذاشته است.

این مادر دانش آموز که از خیرین مدرسه هم محسوب می شود گفته ۵۰۰ هزارتومان درب مدرسه را رایگان بدون پول تعمیر کردیم و فقط خواسته ما احترام به دانش آموزان بوده است. چرا باید معلم مدرسه سرکلاس به فرزند من بگوید مستر بین یا کج و کوله یا به دانش آموزان بگوید با پسر من قهر کنند؟

وقتی هم موضوع را به مدیرمدرسه گفتیم گفتند هیچ کاری نمی توانید بکنید همینی که هست و فرزندتان را بردارید از این مدرسه بروید. شنیدم که به ناظم مدرسه گفتند علیه فرزند 10 ساله من مدارک جمع کنند تا دستشان برای اخراج پر باشد. مگر داعش است؟ مگر تکزاس است؟

ما انقلاب کردیم که فرزندان ما در آرامش درس بخوانند در روزهای ۴۰ سالگی انقلاب احساس می شود برخی مدیران و معلمان طوری رفتار می کنند که القا کنند انگار رفتارها قبل از انقلاب بهتر بوده است. برای من بعنوان مادر یک دانش آموز جای تعجب دارد که معلمان و مدیران ما را به چشم منبع درآمد نگاه می کنند و فرزندان ما انگار مزاحم هستند. فرزندم می گفت معلم سرکلاس گفته خدا پای پدر و مادرهایی که می آیند مدرسه و اعتراض دارند را بشکند. این ادبیات چرا باید در مدرسه حکم فرما باشد؟

ما هنوز تجاوز برخی معلمان و مدیران در مدارس کشور را فراموش نکردیم. ما هنوز اجرای 2030 درمدارس را فراموش نکردیم. با فریاد به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور می گویم مرد باشید و به وضعیت دانش آموزان توجه کنید. ما فرزندانمان را از سر راه پیدا نکردیم که هر معلم و مدیری هر طور دلش می خواهد با آنها رفتار کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false