آبروی هلال احمر ایران رفت| نماینده ولی فقیه جلسه را تحریم کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
آبروی هلال احمر ایران رفت| نماینده ولی فقیه جلسه را تحریم کرد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر در جلسه شوراى عالى جمعیت هلال احمر که مطابق دعوتنامه قبلى باید روز دوشنبه برگزار می‌شد، نماینده ولى فقیه، نمایندگان رئیس جمهور، اعضاى منتخب شورا و بازرسان جمعیت، در اعتراض به سوء مدیریت رئیس جمعیت و عدم توجه وى به هشدارها و تذکرات مکرر آنها، شرکت نکردند.

صوفى بازرس شوراى عالى جمعیت امروز در پیامى مراتب اعتراض و عدم شرکت در جلسات را به ریاست جمعیت اعلام کرده بود و در نهایت این جلسه با حضور 6 نفر از 18 عضو برگزار شد.

در متن این پیام خطاب به رئیس جمعیت هلال احمر کشور آمده است: «بدلیل بی توجهی جنابعالى به هشدارها، تذکرات و توصیه های مکرر نماینده محترم ولى فقیه ، نمایندگان رئیس جمهور در شورا، اعضاى منتخب شوراى عالى ، بازرسان شورا و حراست محترم جمعیت در مورد برخورد جدی با افراد سود جو و در کمین جمعیت ، در سازمان تدارکات پزشکى، مراکز درمانى خارج از کشور و سایر بخش هاى اقتصادى جمعیت که نهایتا منجر به مداخله نهادهای امنیتی به این موضوعات شد و با نهایت تاسف تصویری ضعیف و بی کفایت از مدیریت جمعیت در حل مسائل داخلی‌اش نشان داد.

لذا اینجانب به عنوان بازرس شورای عالی در اجراى وظایفى که به نیابت از مجمع ، اعضا و داوطلبان خدوم و بدنه مطهر جمعیت هلال احمر سراسر کشور بر عهده دارم، در اعتراض به سوء مدیریت شما بر این موضوعات مهم ، تا اطلاع ثانوی از حضور در جلسه شورا امتناع خواهم کرد.

این در حالی است که هلال احمر ایران از بعد از دولت محمود احمدی نژاد رو به اوفول رفت و حتی هزینه میلیاردی روزنامه شهروند و برنامه عصر جدید هم نتوانست ناتوانی و فساد در این جمعیت را ماسمالی کند.

true
true
true
true
  1. ایمان

    خواقوت جناب کسایی زاده ..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false