پیام تسلیت خانواده های شهدای مهاباد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پیام تسلیت خانواده های شهدای مهاباد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر متن این پیام بدین شرح است:

شهادت هنر مردان خداست.
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت مظلومانه، دکتر محسن فخری زاده مهابادی، دانشمند ارشد و برجسته کشورمان، نشانه وحشت ‌دیگر استکبار جهانی بویژه رژیم صهیونیستی، از پیشرفت علمی ایران اسلامی و نیز رذالت و حقارت جنایتکاران، حامیان تروریست و دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی است.

تروریست های کوردل بدانند، خون شهدای هسته ای در امتداد خون شهدای ترور، طومار ننگین صهیونیست ها را در هم خواهد پیچید و مسیر روشنی فراروی آزادیخواهان خواهد گشود.

این شهید والامقام در طول عمر پر برکت خود و در مسئولیت های مختلف مدیریتی و علمی لحظه ای از تلاش و اهتمام در جهت اعتلای ایران اسلامی آرام ننشست.

ما خانواده های شهدای شهر مهاباد اصفهان ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی، شهادت این دانشمند برجسته علمی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، ملت شریف ایران و به خصوص همسر و فرزندان این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

خانواده های شهدای مهاباد اصفهان
۹۹/۹/۱۰

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false