اجاره ویلا در لواسان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی "لوکس ویلا" - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اجاره ویلا در لواسان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی “لوکس ویلا”

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، لواسان، شهری در جنوب کوه های البرز و از توابع شهرستان شمیرانات است که درواقع دره ای میان کوه های مختلف به شمار می رود. لواسان شهری ییلاقی است و در کنار جاذبه های دیدنی و طبیعتی زیبا، گردشگران همواره شاهد هوایی بسیار خنک و دلنشین در فصل تابستان و سرد و طاقت فرسا در زمستان هستند.

گردشگران برای دسترسی به لواسان از شهر تهران، همواره از دو مسیر می توانند استفاده کنند. مسیر اول ورود به اتوبان بابایی بوده و بعد از ۷ کیلومتر رانندگی وارد جاده لشگرک شوند  تا پس از طی کردن مسیری صاف اما با شیب زیاد، به جاده لواسان برسند. مسیر دیگر، استفاده از اتوبان ارتش است که در انتهای اتوبان امام علی قرار دارد. هنگامی که به انتهای اتوبان ارتش می رسید، وارد جاده سوهانک خواهید شد که بسیار زیبا و جذاب می باشد و با ادامه مسیر، به میدان سوهانک و جاده لواسان خواهید رسید.

لازم به ذکر است در هر نقطه ای تهران که باشید،  میانگین یک ساعت طول میکشد تا به لواسان برسید اما این زمان برای روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه می باشد لذا در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و بخصوص تعطیلات آخر هفته، شاهد ترافیک های سنگینی در مسیر خواهیم که به لطف این موضوع، مسیر ۱ ساعته تهران تا لواسان گاه به بیش از ۲ ساعت نیز می رسد.

اجاره ویلا در لواسان و نکاتی برای اجاره ویلا که باید بدانید

امروزه لواسان را با نام منطقه ای لوکس و گران قیمت میشناسند و در این شهر هم می توان تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه هایی لوکس و جذاب را مشاهده کرد. به لطف لوکس بودن لواسان و محبوبیت منطقه در میان مردم، همواره گردشگران برای اقامت و اجاره ویلا در لواسان می بایست هزینه های بالایی را پرداخت کنند اما از طرفی هم اکثر ویلاهای لواسان از امکانات جذاب و بی نظیری برخوردار هستند که شامل استخرهای روباز و یا سرپوشیده، میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره می باشند.

اگر شما هم قصد اجاره روزانه ویلا در لواسان را دارید تا اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری کنید، خوب است بدانید نرخ اجاره ویلا طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه به لطف کاهش تقاضا، در پایین ترین حد خود قرار دارد که این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه وجمعه افزایش داشته و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه بخاطر افزایش تقاضا و هجوم گردشگران به این منطقه، به بیشترین حد خود خواهند رسید.

اجاره ویلا استخردار در لواسان و هرآنچه که باید بدانید

بخش قابل توجهی از ویلاهای لواسان را ویلاهای استخردار تشکیل می دهند. گردشگران برای اجاره ویلا استخردار در لواسان همواره می توانند میان تنوعی از ویلاهای استخر روباز و یا استخر سرپوشیده به همراه امکانات جذاب دیگر، متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین گزینه را انتخاب کنند. در نظر داشته باشید به دلیل محبوبیت ویلاهای استخردار، همواره نرخ این دسته از اقامتگاه ها بالا و علاوه بر پرداخت هزینه های قابل توجه، به لطف افزایش تقاضا می بایست از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا استخردار در لواسان اقدام کنند.

در خصوص ویلاهای استخردار خوب است بدانید لواسان منطقه ای ییلاقی می باشد و ویلاها تنها در ۶ ماه اول سال دارای آبسرد هستند لذا با فرا رسیدن فصل پاییز، آب اکثر استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود. به لطف این موضوع، اجاره ویلا لواسان استخر آبگرم در ۶ ماه دوم سال بخصوص فصل زمستان همواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و در کنار تقاضای بالا، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها نیز بالا می باشد.

آشنایی با برخی از جاذبه های دیدنی لواسان

همانند گردشگرانی که به کردان سفر می کنند، افرادی که راهی لواسان شده و قصد اقامت در این منطقه را دارند با خود تصور می کنند سفر به لواسان تنها به اقامت در ویلاهای لوکس و استخردار با امکانات جذاب است اما خوب است بدانید لواسان دارای جاذبه های تاریخی، تفریحات و مناطق طبیعت گردی بی نظیری دارد که خاطرات سفر را برای گردشگران لذت بخش تر می کند. در میان جاذبه های گردشگری لواسان، گردشگران همواره علاقه بالایی نسبت غار موزه وزیری دارند.

غار موزه وزیری توسط استاد هوشنگ وزیری ساخته شده و همانطور که از نامش مشخص است، این موزه جذاب در دل کوه قرار دارد. استاد وزیری طی چندین سال و با هزینه شخصی، همچین موزه ای را ساخت تا هنر مسجمه سازی و نقاشی خود را به نمایش بگذارد. گردشگران هنگام ورود به غار، با دیوارهایی از جنس مواد بازیافتی، مسجمه های بزرگ و غیره روبرو شده و وقتی هم وارد غار می شوند، به سمت کارگاه خواهند رفت تا مراحل ساخت مجسمه ها را از نزدیک مشاهده کنند.

یکی دیگر از بهترین مناطق دیدنی لواسان، دریاچه و سد لتیان است. شاید برایتان جالب باشد چرا نام لتیان برای این منطقه انتخاب شده؟ در گذشته و پیش از اینکه سد ساخته شود، روستایی با نام لتیان در این منطقه وجود دارد که با احداث سد به زیر آب رفت. امروزه سد لتیان یکی از بهترین مناطق طبیعت گردی در لواسان به شمار رفته و گردشگران تفریحاتی همچون قایق سواری و ماهیگیری را در این منطقه تجربه خواهند کرد.اگر قصد اجاره سوئیت در لواسان را دارید میتوانید برای استفاده از تخفیف های موجود به سایت ما مراجعه کنید.

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در سراسر ایران، پروسه اجاره ویلا در لواسان را برای گردشگران آسان کرده و کافیست یک تماس با کارشناسان سایت برقرار کنید تا برای رزرو ویلا در لواسان متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه مد نظر را رزرو کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false