سه کلیک تا رزرو بهترین هتل های ۳ ستاره کیش - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سه کلیک تا رزرو بهترین هتل های ۳ ستاره کیش

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و… در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر به کیش شد، می‌‍‌‌خواهیم بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به کیش از اونا لذت ببرید…

بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

جزیره کیش هر ساله پذیرای هزاران گردشگری است که با اهداف مختلف از تفریح و استراحت گرفته تا کار و تجارت به این جزیره سفر می‌کنند. در کنار گردشگرانی که به دنبال اقامتی لوکس در هتل‌های ۵ ستاره کیش می‌گردند، هستند کسانی که ترجیح می‌دهند هزینه کم‌تری به اقامتشان اختصاص داده و مبلغ بیشتری را به تفریح و گردش در جزیره اختصاص دهند. درست است که نمی‌توان امکانات هتل‌های ۳ ستاره را با هتل‌های لوکس ۵ ستاره مقایسه کرد اما در این مقاله تعدادی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت که توانسته‌اند بیشترین امتیاز را از مهمانان خود بگیرند را به شما معرفی خواهیم کرد.

گراند هتل از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

درست است که ساختمان گراند هتل کیش کمی قدیمی است و ظاهر شیک و مدرنی ندارد اما برخورد خوب پرسنل هتل مژده اقامتی دلپذیر را به مهمانان می‌دهد. یکی از اولین چیز‌هایی که گردشگران در جزیره کیش می‌خواهند، نزدیکی به ساحل است. شما با تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به ساحل زیبای خلیج فارس برسید. و نیز با اقامت در این هتل تنها ۱۰ دقیقه با ماشین با معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش از پارک دلفین‌ها تا شهر زیر زمینی کاریز، فاصله دارید. رستوران کوه نور هم که یکی از بهترین رستوران‌های جزیره می‌باشد، در نزدیکی هتل قرار گرفته است. منو صبحانه گراند هتل رایگان است. اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب راحت، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و حمام همراه با لوازم بهداشتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

امکانات عمومی گراند هتل کیش عبارتند از: اینترنت رایگان در لابی، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل بدون راننده، رستوران و کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته.

آدرس: کیش، بلوار موج و دریا، روبه‌روی مرکز خرید ونوس

هتل لوتوس یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

اگر قصدتان از سفر به کیش سر زدن به مراکز خرید و خرید کردن است، هتل لوتوس انتخاب مناسبی برای اقامت شما می‌باشد. در معماری هتل از معماری دوره هخامنشیان الهام گرفته شده است. این هتل بازسازی شده ۷۲ اتاق دارد و خدماتی مانند لابی با تزیینات خلاقانه، کارکنان دو زبانه، خدمات ویژه معلولین، یک فضای سبز ۱۲۰۰ مترمربعی و اینترنت رایگان در لابی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به منو صبحانه رایگان، سیستم هوای مطبوع، حمام با تمامی لوازم بهداشتی، تلویزیون، کمد لباس و یخچال اشاره نمود. تنها با ۶ دقیقه پیاده روی می‌توانید به بازار مروارید و مرکز خرید چینی‌های کیش بروید. پارک شهر، از بزرگ ترین پارک‌های جزیره نیز ۴ دقیقه با هتل فاصله دارد. اما اگر به دنبال تفریح هیجان انگیز‌تری می‌گردید می‌توانید به راحتی قدم زنان به کارتینگ کیش بروید. اگر هم فقط به دنبال استراحت هستید می‌توانید در باغ سر سبز هتل استراحت کنید. توجه داشته باشید که هتل لوتوس مهمانان عرب را پذیرش نمی‌کند.

امکانات عمومی هتل لوتوس یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت عبارتند از: رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارکینگ عمومی.

آدرس: کیش، خیابان امیرکبیر، مقابل پاساژ مروارید

 

هتل آفتاب شرق یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

درست است که هتل آفتاب شرق کمی از ساحل فاصله دارد اما قرار گرفتن این هتل در بافت سنتی کیش را می‌توان از جذابیت‌های این هتل به حساب آورد. اگر اقامت در منطقه‌ای غیر توریستی و بومی را دوست دارید و از معاشرت به ساکنین بومی منطقه لذت می‌برید، هتل آفتاب شرق یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت شما خواهد بود. فاصله این هتل با جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید کیش کمی زیاد است اما هتل با گذاشتن سرویس‌های رفت و برگشت و گشت شهری که برای مهمانان خود تدارک دیده، این مشکل را نیز برطرف کرده است.

هتل جام جم یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

موقعیت عالی هتل جام جم و امکانات خوب این هتل سبب شهرت و محبوبیت آن در بین گردشگران شده است. با اقامت در هتل جام‌جم به آسانی می‌توانید به مشهورترین مراکز خرید جزیره مانند بازار مروارید، مرکز تجاری، بازار دیپلمات و زیتون دسترسی داشته باشید. همچنین اسکله تفریحی کیش با تمام تفریحات آبی سرگرم کننده‌اش در نزدیکی هتل قرار گرفته است.

تمام ۴۹ اتاق هتل جام جم از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت امکاناتی مانند پاورسوئیچ، حمام با وسایل بهداشتی، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، یخچال و سرویس خواب راحت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

امکانات عمومی هتل جام جم عبارتند از: کافی شاپ ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای سبز، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری.

آدرس: کیش، میدان ساحل، پشت دانشگاه امیر کبیر، رو به روی بازار ونوس

هتل آرامش یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

هتل آرامش با ۳ طبقه و ۶۷ اتاق در یکی از بهترین بخش‌های جزیره کیش قرار گرفته است. از دلایل محبوبیت این هتل بین گردشگران می‌توان به پرسنل مجرب و خوش برخورد، اتاق‌های بزرگ و مرتب و ارائه خدمات متناسب با استاندارد‌های هتل داری اشاره نمود. با اقامت در این هتل نه تنها اقامتی اقتصادی و مقرون به صرفه خواهید داشت، بلکه به راحتی می‌توانید به مراکز خرید معروف جزیره مانند زیتون، مریم و ونوس بروید. تمام اتاق‌های هتل آرامش به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، پاور سوئیچ و سیستم تهویه هوای مطبوع مجهز می‌باشند.

امکانات عمومی هتل آرامش از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت عبارتند از: رستوران و کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی، فضای سبز، امکانات ویژه معلولین، روم سرویس.

آدرس: کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

هتل هلیا یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت

اگر در سفر به کیش به دنبال اقامتی مقرون به صرفه و عالی می‌گردید، هتل هلیا پاسخگوی خواسته شما می‌باشد. هتل هلیا یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش در دو طبقه و ۶۱ اتاق نزدیک بازار دیپلمات قرار گرفته و با ساحل اصلی جزیره کیش تنها چند متر فاصله دارد. ورودی این هتل با فضای سبز چشم نوازی تزئین شده است. تمام اتاق‌های هتل هلیا امکاناتی نظیر سرویس خواب راحت، حمام با وسایل بهداشتی، سیستم تهویه هوای مطبوع و فضای نشیمن را در اختیار مهمانان می‌گذارند.

امکانات عمومی هتل هلیا یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره کیش برای اقامت عبارتند از: پارکینگ، چایخانه سنتی، رستوران و کافی شاپ، صندوق امانات، تراس.

آدرس: کیش، میدان ساحل، مقابل بازار دیپلمات

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false