روزنامه صدای اصلاحات نماد حق خوری خبرنگاران است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
روزنامه صدای اصلاحات نماد حق خوری خبرنگاران است

پایگاه خبری جامعه خبر| پریسا عبادی| دهه اول محرم هم تمام شد و روسا و مدیران و کارمندان کار خود را از سر گرفته و عدالت و حق و حقوق و مظلومیت و مشق حسینی هم در همان صحرای کربلا باقی ماند. نذری ها به صاحبانشان رسید و اجر اخروی بسیاری از همین مدیران و روسا دو برابر شد و در این میانه ها، حق و حقوق خبرنگاران هم جزو نذری ها قرار گرفت!

شاید بهتر باشد رسانه ها و روزنامه ها، نام پایگاه های خبری خود را تغییر دهند و به جای آن عبارت پایگاه نذر خبرنگاری را با عملکرد “کار کن تا نذر شوی” به کار ببرند! با این اوصاف نه حقی پایمال می شود و نه خبرنگاری از حقوق خود عقب می ماند؛ مدیران مسئول نیز با خیال راحت و تصور ثواب بیشتر به کار رسانه ای خود ادامه می دهند و خیال مبارک را ناراحت نگه نمی دارند.

قلم خبرنگاران هم که گاه می شکند و گاه خرج زور بیشتر مدیران مسئول می گردد. درد دل خبرنگاران تنها ورق می خورد و یا مثل حالا اسکن می شود اما کسی نمی داند که به واقع، واژه خبرنگار اسیر قانون های من درآوردی مدیران رسانه ای می شود که برای پرداخت چند صد تومان حق حاضرند پای خبرنگار را به دادگاه بکشانند. اصلاح طلبانی که دم از حق خبرنگار می زنند و سینه خود را برای حفظ کردن آن ها در برابر دولت ستبر می کنند خود در صف اول حق کشی خبرنگاران قرار دارند.

امنیت شغلی تنها درد خبرنگاران نیست، امنیت حقوقی بعد از خروج از یک رسانه درد تازه خبرنگاران و روزنامه نگاران می باشد که باید تا مدت ها برای بدست آوردن حق الزحمه خود دوندگی کنند. دوندگی که شاید به مدیر مسئولی برسد که در حال هم زدن نذری برای امام حسین می باشد و یا شاید درد مظلومیت را بر سینه می زند!

آقای اصلاح طلب رسانه سابق من، مدیر مسئول منتقد حقوق خبرنگاران…صاحب صدای اصلاحات!

صدای اصلاحات خودتان را هم بشنوید!

دم از مطالبه حق و حقوقی از دولت بزنید که خود از آن پیشی گرفته اید. تحریریه یک نفره روزنامه صدای اصلاحات، که خبرنگار حتی نوشتن سرمقاله مدیر مسئول را هم قبول زحمت میکرد حالا به حیات خود با پوشش اصلاحات ادامه می دهد. رسانه اصلاح طلبی که در پرداخت حقوق اولیه و اجرای نکات حرفه ای روزنامه نگاری ناتوان است همان بهتر که به همراه شیخ اصلاح طلب بازنشسته شود و با ممنوع التصویری و تعطیلی جماعتی را خوشحال کند.

از اصلاح طلب و اصلاح طلبی نام ننگی بر جای گذاشته اید که حالا بیشتر شبیه به مضحکه سیاسی می باشد تا جریان و دیدگاه. امام حسین (ع) امام حق و مظلومیت بود…امام جاودانه حق طلبی و شجاعت برای پایمال نشدن حقوق مظلومان، حال شما: راه حسین (ع) را پایمال میکنید یا اصلاحات شما اصلاحاتی از جنس دیگر است؟

تحریریه یک نفره زور قدرت اصلاح طلبی شما را نداشت اما قلم، تنها ابزار تاختن به حق خوری های پنهان شما می باشد. راه نماینده مجلس شدن از حقوق خبرنگار نمی گذرد!
سالیان سال است که خبرنگاران قربانی صاحبان رسانه و زور بیشتر آن ها هستند اما در نهایت درد دل تمام روزنامه نگاران و دونده های خبرنگار را می توان در شعر نیما بیان کرد و تمام:

(هیئت یک نفره تحریریه صدای اصلاحات)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false