میثم شکری ساز کیست و چگونه به اشتغال زایی کمک کرد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
میثم شکری ساز کیست و چگونه به اشتغال زایی کمک کرد؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، همه می دانیم که اوضاع اقتصادی کشور، چندان حال و روز خوبی ندارد. با معضل کرونا این موضوع دیگر مختص کشور ما نیست و تبدیل به مشکل جهانی شده است. متاسفانه بخشی از این مساله مربوط به نرخ بالای بیکاری در کشور است. از نظر بسیاری از مسئولین و مدیران مانند میثم شکری ساز، مادر بسیاری از فساد ها و فقر، همین بیکاری است. اما میثم شکری ساز کیست و ارتباط آن به موضوع کار و اشتغال زایی جوانان چیست؟

جامعه ای سالم و پویا با رونق کار و اشتغال زایی

شکی نیست که اگر می خواهیم برای همیشه خیال مان از بابت پویایی و سلامت جامعه راحت باشد، باید تا می توانیم فرصت های کار تازه ای برای جوانان فراهم کنیم. این تفکر در ذهن دکتر “میثم شکری‌ساز” بوده و هست. ایشان به عنوان یک مدیر و کارآفرین برتر، توانسته است در سال های اخیر صدها نیروی متخصص و حرفه ای را به بازارهای کار متنوع و مختلف معرفی کند و صدها نیروی جوان را زیر چتر حمایتی خود بگیرد.

دکتر “میثم شکری‌ساز” که متولد سال ۶۴ است، دکتری خود را در حوزه کارآفرینی اخذ کرده است. شاید این موضوع روی دغدغه های فکری او تاثیر داشته است. البته به گفته خود میثم شکری ساز، آنچه که در شب های زیادی خواب را از چشم وی گرفته بود، همین دغدغه بیکاری جوانان هم سن و سالش بود. همه این ها باعث شد تا به دنبال کارآفرینی و اشتغال زایی باشد. او قطعا به خوبی دریافته است که با مشغول کردن جوانان به کار و البته ایجاد بستری برای کسب درآمد شان نه تنها می توان از بسیاری از فساد ها و جرائم پیشگیری کرد، بلکه شاهد جامعه ای شاد و سرزنده نیز خواهیم بود.

میثم شکری‌ساز

میثم شکری ساز چطور به اشتغال زایی جوانان کمک کرد؟

دکتر میثم شکری ساز، با تحصیل در رشته کارآفرینی و یادگیری مباحث مدیریتی روز دنیا، توانست داده های ارزشمند زیادی را جمع آوری کند. او به خوبی نیازهای بازار را شناسایی کرد و جامعه جوان را حسابی زیر ذره بین قرار داد. در نتیجه توانست خلاء های موجود را شناسایی کند. اولین و جذاب ترین ایده ای که به ذهن میثم شکری ساز رسید، ایجاد بستر آموزشی جامع و معتبر بود. درواقع او به این نتیجه رسید که با آموزش های به روز، نیروهای کار تازه نفس و ماهر را می توان به بازارهای کار حرفه ای تزریق کرد.

متاسفانه جوانان با ورود به دانشگاه در رشته های خاص و محدودی وارد می شوند، که شاید فضا برای کار همه این فارغ التحصیلان در آن حوزه ها نباشد. بنابراین زمانی که شما بر اساس نیاز بازار کار آموزش ببینید، راحت تر می توانید کار پیدا کنید. میثم شکری ساز با پرورش همین ایده در دهه هشتاد موسسه آموزش مجازی پارس را راه اندازی کرد. در این موسسه هر موضوعی که فکرش را بکنید به دانشپذیران آموزش داده می شد، فقط کافی بود بازار کار آن حوزه فعال و داغ باشد!

جوانان زیادی با حضور در این دوره ها توانستند به عنوان نیروهای متخصص و حرفه ای وارد بازار کار شوند. رفته رفته این موسسه آموزش مجازی رشد کرد و به شکل کلاس های حضوری و آنلاین فعالیت خود را ادامه داد. در همین مسیر دکتر میثم شکری ساز نیز هولدینگ پارس پندار نهاد را تاسیس کرد و سعی کرد برای رشد کسب و کارش جوانان مستعد و کارآزموده ای را جذب خود کند. پس می توان گفت ایشان نه تنها تمرکز خود را روی اشتغال زایی جوانان جامعه اش کرده است، بلکه سعی کرد کارمندان خود را هم، در حوزه های خودشان رشد و پرورش دهد.

دیگر موفقیت های میثم شکری ساز

بخشی از موفقیت میثم شکری ساز، در مهارت های مدیریتی ایشان نهفته است. علاوه بر این ایشان در رشته MBA مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه اشتنبایس آلمان گرفته است. پس به جرات می توان گفت اولین و بزرگترین موفقیت او مدیریت نیروهای جوان و حرفه ای در مقیاس بزرگ است، که این یک بازی دو سر برد برای هر دو طرف بود. لازم به ذکر است که میثم شکری ساز به مدت چهار سال پیاپی در سال های ۹۶، ۹۷، ۹۸ و ۹۹ موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده شده است. در ضمن ایشان در سال ۱۳۹۶ نیز به عنوان کارآفرین برتر و مدیر برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخاب شدند.

به امید روزی که افرادی به مانند دکتر میثم شکری ساز، در جامعه مان بیشتر شوند و خدمات ارزنده ای به جامعه مان کنند…

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false