انتقاد تند دختر «شهید شیرودی»به عملکرد مجلس| می توانم آبروی پدرم را نگهدارم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
انتقاد تند دختر «شهید شیرودی»به عملکرد مجلس| می توانم آبروی پدرم را نگهدارم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر آناهیتا شیرودی ۴۰ ساله پس از حضور بر سرمزار پدر (شهید علی اکبر شیرودی) و قرائت فاتحه برای ثبت نام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تنکابن رفت.

وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: تحلیلگران و سیاسیون و اقتصاد دانان علت حضور و اعتراض مردم به گرانی بنزین و گرانی سایر کالاها و همچنین سوء استفاده دشمن از این جریان اعتراضی را دولت می دانند اما باید گفت در مورد این موضوع هم دولت مقصر است هم مجلس ؛۸۰ درصد مقصر مجلس و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستند.

وی افزود: مگر می شود قانونی بدون امضا و تایید مجلس و نظارت مستقیم نمایندگان مردم در کشور اجرا شود؟ تعجب من از برخی نمایندگان است که اصلا از چنین قانونی مطلع نبودند و اگر هم بودند یادشان رفته باید ۴ سال قبل اجرا می‌شد و بایستی ۴ سال قبل اعتراض می‌کردند . چرا نظارت نکردند؟ چرا در آن زمان به وظیفه نمایندگی خود عمل نکردند ؟!!

این دختر شهید اظهار کرد: شما فکر می کنید طبق گفته امام (ره) و تاکید حضرت اقا مجلس در حال حاضر در راس امور هست؟ مجلس و نمایندگان مجلس بزرگترین و مهمترین ستون قانونگذاری و نظارت بر امور کشور است آیا امروز این چنین است؟ شما فکر می کنید این مجلس آن چیزی هست که حضرت اقا انتظار داشتند؟ !این مجلس آن چیزی هست که مردم می خواهند؟ چرا باید دو نماینده مجلس به اتهام اخلال در بازار خودرو بازداشت شوند؟ چرا باید گروهی از نمایندگان برای تحقق اهداف حزبی و گروهی و شخصی خود برای هر اقدامی لابی کنند؟ مگر کار مجلس لابی گری است؟ مگر ما مسلمان نیستیم؟ چرا باید در مجلس طرح استیضاح وزیری امروز امضا شود و فردا روز پس گرفته شود؟

من بعنوان یک فرزند شهید به عملکرد مجلس انتقاد دارم چون خروجی عملکرد مجلس باعث فساد و تخلفات در جامعه شده است. من آناهیتا شیرودی فرزند ارشد امیر سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی نه برای اهداف یک حزب نه برای اهداف یک گروه نه برای اهداف یک لیست و نه برای لابی گری بلکه برای بیان آنچه که مردم می خواهند برای تنقیح و قانونگذاری هر آنچه به مصلحت مردم کشور است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی کاندیدای مجلس شده ام.

وی افزود: صداقت، درایت، کیاست، امانتداری و شجاعت مهمترین خصیصه هایی است که یک نماینده باید داشته باشد. شیرودی به عنوان فرزند مازندران در صورت تایید صلاحیت و انتخاب مردم وارد بهارستان می شود و صدای رسای مردم مازندران و ملت ایران خواهد بود.

شیرودی گفت: نه کارخانه دارم و نه سرمایه دار و نه قرار است میلیاردها تومان صرف تبلیغات و سفره آرایی انتخاباتی کنم. آنهایی که معتقدند بعنوان فرزند شهیدی شاخص می توانم آبروی پدر را نگاه دارم و همانند پدر خدمت کنم کنار من بایستند و کمکم کنند در مسیر ساختن و تغییر؛ این سرمایه مردم عزیز تنکابن است.

بعنوان فرزند مازندران بعد از تایید صلاحیت و آغاز تبلیغات با مردم سخن خواهم گفت و قول و قرارهایی در چهارچوب تکالیف نمایندگی با مردم شهرم خواهم گذاشت.

بر اساس این گزارش شنیده شده استقبال خوبی از آناهیتا شیرودی در شهرستان های تنکابن ؛ رامسر ؛عباس آباد برای ثبت نام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شده است.

true
true
true
true
  1. محمدرضا حميدي

    شير زني مازني كه خون بزرگ مردي چون شهيد شيرودي دلاور در رگهايش جريان دارد
    اطمينان دارم وزن شهامت و صداقت اين شيرزن از كل ليست اميد اثلاه تلبان سنگين تر است
    سلامت و موفق باشي خواهر دلاورم

  2. دكتر علي نقي گلين مقدم

    سلام بردختر قهرمان ايران وشيرشيران خانم دكتر اناهيتا قربان شيرودي فرزند والامقام خلبان شهيد علي اكبرقربان شيرودي مازندران بوي شيرودي گرفت انشالله به لطف خداوند وبه همت والاي مردم تنكابن ورامسر وعباس اباد دوباره يك حماسه بزرگ بيافرينند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false